1 Ostatnio edytowany przez waclawm (2018-10-18 17:53:41)

Temat: ewoluowanie w cieniu naukowym

^
>    <
v

rzecz jasna jako wyrwany z kontekstu Osobnik - pasujac jak piesc do nosa powielanej rzeczywisci rzadow ludzkich opierajacej sie wielokrotnie na bełkocie podmiotowosci gnusnosci demokratycznnej czy teoretycznej wolnosci republikanskich kolein ku nawet kolektywizacji intelektualistycznej nie Posiadawaszy prawa nauczac Was jak zmienic szkolnictwo , ale w zamian moglbym ukazac koncept proby ucywilizowania tego czegos co zowiecie obowiazkiem szkolnym z poczatku XXI .



przypis ekstrawertyki
)) podstawowka w ciagu liniowego rozwoju w koncowce XX wieku utozsamiana byla z dwunastoklasowa wersja w XXII a nawet w XXIII. Jest to jakis koncept lecz nie pozbawiony wad walki klasowej albo produkowania mas malo tworczych. (
złobek tylko w przypadku potencjalnego upadku panstwosci, upadku moralnego opiekunki czy rodzica albo braku pomysłu na rozwoj latorośli

przedszkole do trzech lat - profilowane w ciagu dwoch ostatnich lat ( pod warunkiem wyrazenia swiadomej poza manipulacja zgody dzieci




Stad:
co najmniej trzynascie klas z czego siedem zalecanych dla pozytku spolecznego
od osmej zaczynaja uczyc dzieci w kolejnosci narodzin by zrozumiec jak odpowiedzialna jest dydaktyka -  ) wzorce z ameryki o rownych prawach satanistow z pozostalymi won podobnie jak i koncepty idealnej dobroci  ( .

po polroczu dziesiatej oceny wystawiaja najbardziej szanowani czlonkowie klasy edukacyjnej ( moze i byc tak ze nauczyciel w skrajnym przypadku nie bedzie wystawial ocen )

w dwunastej mozna juz normalnie zdobywac platne ( wymiana waluty przy pierwszym przestepstwie oraz ograniczenie uprawnien - w poprawczaku czy pudle  zero zakupow w kantynie , albo oplacania prawnikow ) zajecia pod warunkiem aprobaty grona rodzicow ( wszyscy rodzice z klasy powinni zaaprobowac zajecie aby nie stalo sie powodem sporow o debilne roznice )

W trzynastej nauczyciel uzyskuje jako wychowawca ocene dzialalnosci i moze otrzymac podarunek za godne przygotowanie podwalin pokoleniowych


kończąc bo jak zwykle sie rozwodzę nazbyt
\

Kazdorazowe wybory ograniczają Świadomość ososbistą
Przekazując własne marzenia do dyspozycji innych , marnotrawiwszy własną możliwość kształtowania oczekiwań zdawaliśmy|(niegdyś)  nie widziec ogromu stada pędzonego na rzeź intelektualną w trakcie korridy obietnic oraz usprawiedliwiania sie pozornym brakiem efektywnego czasu do rozwazania potencjalnych nastepstw durnowatego powielania blednych decyzji .



ps.

czy warto kontynuowac wyzsze szczeble rozwoju naukowego?

Dublowanie wydziałów to durnota i strata logiki okolo ewolucyjnej.
Racjonalne byloby rozdzielanie astronomii na :
  - zasieg urzadzen pomocniczych
  - sekcji obserwacji
  - artystycznego wyrazania postepow ewolucyjnych
  - logiki przed abstrakcyjnej
  - pozaabstrakcyjnej
  - logiki ewolucyjnej

Czy wydzialy humanistyczne są sensowne ?
Humanizm jako dziedzina rozwoju po osiagnieciu warunku intelektualnego ( ograniczenie do wartosci procenta) strat populacyjnych wynikajacych z niewlasciwych norm wspolzycia, ograniczania wspierania dzieci w powrocie do rownowagi po schorzeniach cywilizacyjnych ( szczepienia - powiklania - stan wegetatywny , nieracjonalna dieta - dziecko wskazuje co chce zjesc np ,,nie chce jesc kaszanki bo to krew innej istoty ,, , mięsa  bo pochodzi  z niehumanitarnego ubijania " albo cukru brzozowego z dreczonego Drzewa zaś rodzice upieraja sie ze to dla zdrowia ) itd  dałby potencjał do wydzielenia Wartościowej dziedziny Podnoszenia Wartosci człowieczeństwa warunkowanego Odpowiedzialnościa


nie wyrazam zgody
NA uzytkowanie
powielanie
przywlaszczanie
podrabianie
pozyskiwanie jakichkolwiek srodkow BEZ mojego Przyzwolenia
manipulowanie zawartymi tu koncepcjami
matactwo intelektualne rozumianie jako tworzenie klonow wielokrotnie wytwarzanych
oraz umieszczania bez mojego pozwolenia gdziekolwiek indziej



szkola ponad podstawowa powinna zawierac :
koszty prowadzenia konfliktow wraz ze szczegolowym wyszczegolnieniem kto , w jaki sposob , gdzie , kiedy oraz z jakimi stratami pozyskiwal bezwartosciowe dobra :
sztuke z przeszlosci
metale szlachetne zamykane na klucz aby inny patafian nie okradl ignoranta wydzierajacego spuscizne pozostawiona przez skazywanych na zaglade

generalnie ludzie w wiekszosci popierajacy zbrojeniowe zapedy wlasnych przedstawicieli sami prosili sie o ewolucyjne policzki

Tu nalezy dodawac nutę humanistycznego humoru rozwojowego
Codzienna wedrowka wsrod skupionych na prozaicznych potrzebach mieszkancow ludzkich miast przypominajac zawody dla kierowcow mechanicznych wielbladow z pozawiazywanymi patrzalkami poszukujacych sensu wyplat jedynek i zer na kontach ktorzy pokonujac serpentyne samozniszczenia wypelniali test na inteligencje werbalna moglyby z czasem zaczac przypominac chodz chwilowe epizody rozumnej mysli egzystencjalnej .


studia, studia i co po nich ?
\  nic

stopnie naukowe przyznawali politycy, wiec dla mnie nie przedstawiaja zadnej wartosci poza tymi ktore moga zostac usuniete z uczelni

Absurd ?
Absurdem bylo trwanie w linowej farsie stanowisk , pustych frazesow albo posmiertnych odznaczen.
Ale o tym w zupelnie innej powiastce.


                                                  Nieoceniony kwadrant odczuwania
                                                                      nicOści