1

Temat: OOBE. Czy istnieją jakieś zagrożenia, podczas tego stanu umysłu?

Powiem szczerze, że nigdy tego nie próbowałem, ze strachu, że to jest niebezpieczne. Znacie jakieś zagrożenia, jakie niesie ze sobą OOBE?

2

Odp: OOBE. Czy istnieją jakieś zagrożenia, podczas tego stanu umysłu?

Ja słyszałem, że można spotkać niskie byty, które przedstawiają się za przewodników. Słyszałem też historie, o "zablokowaniu" się w miejscu, albo też jak Hejal napisał o nadmiarze energii. Więc niezbyt OOBE wydaje się bezpieczne. Nie wiem czy każdy może to stosować, bo jednym może to pomóc, innym zaszkodzić. Myślę że strach przed OOBE, i stosowanie tego w strachu jest szkodliwe.

3

Odp: OOBE. Czy istnieją jakieś zagrożenia, podczas tego stanu umysłu?

Nie znam się na tym ale utkwił mi w pamięci artykuł na ten temat który wyczytałem kiedyś na forum o OBE.Ponoć doznania są niesamowite tylko trzeba uważać na kilka ważnych rzeczy.
Po pierwsze ...opuszczasz swoje ciało więc sporo pasozytniczych bytów będzie chętnych by je posiąść,trzeba być czujnym.Na początku nie można zbytnio się oddalać jak się przyzwyczaisz i obeznasz się z tym stanem to można podróżować nawet kilka tyś km od ciała.Najważniejsze także to znaleźć zaufanego przewodnika. Ponoć jest bardzo ciężko opuścić naszą planetę bez dobrego przewodnika lub nawet kilku przewodników jest to prawie nie możliwe.Niektórzy doświadczeni w tych sprawach mówią o jakieś barierze na orbicie która bardzo boją się jej przekroczyć ale chyba jest to tylko strach.Nie wiem jak jest naprawdę ...to jest to co wyczytałem na forum.Sam jestem ciekaw jak jest naprawdę...może sam kiedyś spróbuję wink

4

Odp: OOBE. Czy istnieją jakieś zagrożenia, podczas tego stanu umysłu?